Občas sa môže stať že doručený email s objednávkou skončí v zložke SPAM. Je preto potrebné skontrolovať aj nevyžiadanú poštu. Ďakujeme.

Ochrana osobných údajov

1. Základné ustanovenia

 

1. Prevádzkovateľom osobných údajov podľa čl. 4 bod 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len: "GDPR") je Alexej Martinka IČO 09380582 so sídlom Orlová-Lutyně, Lesní 803, PSČ: 735 14 (ďalej len: "prevádzkovateľ").

 

2. Kontaktné údaje

adresa: Orlová-Lutyně, Lesní 803, PSČ: 735 14

e-mail: alexmartinka@seznam.cz

 

3. Osobné údaje sú akékoľvek informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľná fyzická osoba je fyzická osoba, ktorú možno priamo alebo nepriamo identifikovať, najmä odkazom na konkrétny identifikátor, ako je meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo jeden či viac konkrétnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychologickej, ekonomickej, kultúrnej alebo sociálnej identity tejto fyzickej osoby.

 

4. prevádzkovateľ nevymenoval úradníka pre ochranu údajov.

 

2. Zdroje a kategórie spracúvaných osobných údajov

 

1. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje, ktoré ste mu poskytli, alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal v dôsledku vybavenia vašej objednávky.

 

2. Prevádzkovateľ spracúva vaše kontaktné údaje a údaje potrebné na plnenie zmluvy.

 

3. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov

 

1. Zákonným základom spracúvania osobných údajov je plnenie zmluvy medzi vami a prevádzkovateľom podľa článku 6 ods. 1 písm. b) GDPR, oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu (najmä na zasielanie obchodných oznámení a newsletterov) podľa článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR,

 

2. Účelom spracúvania osobných údajov je vybavenie vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi vami a prevádzkovateľom; pri zadávaní objednávky sa vyžadujú osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné na úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nevyhnutnou požiadavkou na uzatvorenie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné uzatvoriť zmluvu ani ju zo strany prevádzkovateľa plniť,

 

3. Prevádzkovateľ nevykonáva žiadne automatické individuálne rozhodovanie v zmysle článku 22 GDPR.

 

4. Obdobie uchovávania údajov

 

1. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje po dobu nevyhnutnú na výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi vami a prevádzkovateľom a na uplatnenie nárokov vyplývajúcich z tohto zmluvného vzťahu (po dobu 15 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu). Po dobu, kým sa odvolá súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely, nie však dlhšie ako 7 rokov, ak sa osobné údaje spracúvajú na základe súhlasu.

 

2. Po uplynutí doby uchovávania prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.

 

5. Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)

 

1. Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa), ktorí sa podieľajú na dodávke tovaru/služieb/realizácii platieb na základe zmluvy, poskytujú služby pre prevádzku e-shopu (Entryshop.cz) a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkou e-shopu, poskytujú marketingové služby.

 

2. Prevádzkovateľ nemá v úmysle preniesť osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EÚ) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcami osobných údajov v tretích krajinách sú poskytovatelia poštových služieb / cloudových služieb.

 

6. Vaše práva

 

1. Za podmienok stanovených v GDPR máte:

 

Právo na prístup k vašim osobným údajom podľa článku 15 GDPR, právo na opravu osobných údajov podľa článku 16 GDPR alebo obmedzenie spracovania podľa článku 18 GDPR.

Právo na vymazanie osobných údajov podľa článku 17 GDPR.

Právo namietať proti spracovaniu podľa článku 21 GDPR a právo na prenosnosť údajov podľa článku 20 GDPR.

Právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo e-mail prevádzkovateľa uvedený v článku III týchto podmienok.

Máte tiež právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu údajov, ak sa domnievate, že boli porušené vaše práva na ochranu údajov.

 

7. Podmienky zabezpečenia osobných údajov

 

1. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že prijal všetky primerané technické a organizačné opatrenia na ochranu osobných údajov.

 

2. Prevádzkovateľ prijal technické opatrenia na zabezpečenie uchovávania údajov a uchovávania osobných údajov v papierovej podobe, najmä antivírusový softvér.

 

3. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že k osobným údajom majú prístup len osoby poverené prevádzkovateľom.

 

8. Záverečné ustanovenia

 

1. Odoslaním objednávky z online objednávkového formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami ochrany údajov a že ich v plnom rozsahu prijímate.

 

2. S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím políčka súhlasu prostredníctvom online objednávkového formulára. Zaškrtnutím políčka súhlasu potvrdzujete, že ste sa oboznámili so zásadami ochrany osobných údajov a že ich v plnom rozsahu prijímate.

 

3. Prevádzkovateľ je oprávnený zmeniť tieto podmienky. Novú verziu zásad ochrany osobných údajov zverejní na svojej webovej stránke a novú verziu zásad ochrany osobných údajov vám zašle aj na e-mailovú adresu, ktorú ste poskytli správcovi.

 

 

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť 14.4.2020