Občas sa môže stať že doručený email s objednávkou skončí v zložke SPAM. Je preto potrebné skontrolovať aj nevyžiadanú poštu. Ďakujeme.

Časté otázky

1. Kedy a ako mi budú licenčné kľúče doručené?

Systém automaticky odošle produkty, ktoré sú na sklade ihneď po zaplatení na vašu e-mailovú adresu alebo do vášho zákazníckeho účtu v časti "Moje objednávky", ak ste objednávku zaplatili ako prihlásený užívateľ. Produkty, ktoré nie sú na sklade, je dodanie maximálne do 1 hodiny.

 

2. Ako aktivujem licenčný kľúč?

Ak chcete aktivovať licenčný kľúč, postupujte podľa pokynov v časti "Návod" v detaile produktu.

 

3. Ako môžem zaplatiť?

Platobné metódy: VISA, MasterCard, Maestro, QR Payment, Paypal a bankový prevod.

 

4. Je to originál?

Áno, všetky naše produkty sú zakúpené z oficiálnej distribúcie, ktoré sú určené pre digitálne aplikácie ako Avast, AVG, Kaspersky, Norton atď.

 

5. Môžem licenčný kľúč vrátiť?

Nie, v okamihu, keď vám je zaslaný licenčný kľúč, strácate možnosť vrátiť ho bez udania dôvodu vzhľadom na povahu produktu. Ak je však licenčný kľúč nefunkčný atď., bude vám vrátená celá suma za nákup alebo vám bude zaslaný náhradný kľúč.

 

6. Licenčný kľúč nefunguje, čo mám robiť?

Ak zistíte, že licenčný kľúč, ktorý ste dostali, je neplatný alebo sa s ním vyskytli iné problémy, vyplňte formulár, ktorý sa nachádza v časti "Reklamácia" hore v menu a popíšte Váš problém. Sťažnosť začneme riešiť čo najskôr.

 

7. Ako môžem získať hru zadarmo?

Po nákupe na Bomshop.sk vám Heureka do 10 dní zašle formulár na vyplnenie dotazníka o vašej spokojnosti s nákupom v našom e-shope. Ak ho vyplníte, kontaktujte nás a my vám na vašu e-mailovú adresu pošleme "Ultra náhodný Steam kľúč" v hodnote 20 EUR+.